Viktigt att hålla ord Swedbank i Knivsta

När kommer brevinkastet för oss som inte vill stå i telefonkö i 45-50 min hos er Kundtjänst?, undrar Jonas Dahlgren.

När kommer brevinkastet för oss som inte vill stå i telefonkö i 45-50 min hos er Kundtjänst?, undrar Jonas Dahlgren.

Foto: BERTIL ERICSON / SCANPIX

Insändare2021-08-08 05:50
Det här är en insändare. Åsikterna i texten är skribentens egna.

14 april i år skrev jag och undrade om Swedbank kunde sätta in ett brevinkast i sin ytterdörr. Detta hade dem nämligen innan. 

Under rubriken Jodå, brevinkastet kommer tillbaka!, skrev kontorschefen på Swedbank i Knivsta 21-04-22, såhär: Jag kan glädja dig med att vi kommer att ordna ett nytt brevinkast i den nya dörren//. 

Nu har det gått snart 4 månader sedan hennes inlaga. Jag var förbi söndag kväll och såg absolut inte till något inkast. Är det inte bättre av Swedbank i Knivsta och först sätta in brevinkastet i dörren och sedan meddela alla övriga att allt är klart? Nu blir det väldigt snurrigt Swedbank. Frågan kvarstår: När kommer brevinkastet för oss som inte vill stå i telefonkö i 45-50 min hos er Kundtjänst? 

Tacksam för ett klargörande.