Resenärer missnöjda med infon

Informationen från SAS har varit dålig. Det tycker många av de resenärer som UNT träffar på Arlanda på måndagen.

Ann Margret Ledin Samuelsson.

Ann Margret Ledin Samuelsson.

Foto: Tor Johnsson

Sigtuna2012-11-19 10:42

Men de flesta håller sig rätt lugna och tror att det kommer att ordna sig med flygresor.
Agneta Lennartsson ska flyga till London. Hon var lite orolig över att flyget skulle bli inställt.
- I dag går det ju bra, som tur är. Men jag är lite orolig för hur det blir med hemresan om tre dagar. Jag har inte sett någon information alls från SAS, informationen har jag i stället fått från nyheterna, säger hon.

Ann Margret Ledin Samuellson bor i Tokyo och är på väg hem. Hon var också lite orolig för att flyget skulle vara inställt.
- Jag tror att det här är mycket besvärligt för SAS. Men jag hoppas att det löser sig, för SAS är pålitligt och billigt att resa med, säger hon.

- Det känns som att ledningen själva vill att bolaget ska gå i konkurs, säger Ånund Skvetting som är på väg till Stavanger med familjen.

Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!
Läs mer om